dimecres, 23 de març de 2011

XXII saló de la Immersió de Cornellà. 1

Com cada un dels darrers quatre anys ens hem apropat al Saló de la Immersió. El que tindria que ser un referent sobre el món del submarinisme, no acaba de acomplir amb les expectatives.

Potser estar a prop dels grans esdeveniments europeus com el Salon de la Plogée a París i la London International Dive Show fa que les marques es plantegin apostar per un mercat que és més receptor que creador de submarinistes. A Gran Bretanya, exemple contrari del binomi creador/receptor, conviuen varis esdeveniments com aquest al cap de l’any; mentre aquí sembla que l’invent de la revista Buceadores, el Dive Travel Show, celebrat a Madrid la setmana anterior no només no ajuda, si no que divideix.

• Sí, és un bon lloc per a trobar a les persones que habitualment veus als centres que visites.
• Sí, és un bon lloc per a mirar-te un viatge de busseig.
• Sí, és un bon lloc per a cercar ofertes en material.
• No, no és el lloc escollit per les grans marques per a donar a conèixer novetats.
• No, no hi ha grans exposicions i esdeveniments.

De tota manera, amb l’entrada de franc val la pena apropar-se i donar recolzament als que, any rere any, aposten per aquesta fira.
Aquest any el gran expositor ha estat Cressi que ha presentat les seves novetats en un bonic estand, sense grans escarafalls i amb bastanta sobrietat s’ha vist qui era el pes pesant. Cal destacar també la presència de Turisme de Menorca; Quer, amb un vaixell exposat; força material tekie, destacant la presentació del rebreather recreatiu TIR; i la Historical Diving Society Spain amb els seus materials vintage. A més de centres de submarinisme d’arreu de l’estat i de llocs com Mèxic.










El comentari de la Ju: Tres bars en una petita Fira demostren que el submarinisme és sempre l’excusa per fer unes canyes.

Continuarà...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari.